FAQ

PIRMS PASŪTĪŠANAS


1. Kā pēc iespējas ātrāk atrast meklēto produktu?
  • vislabāk ir izmantot meklētājprogrammu, kas atrodas augšējā labajā stūrī
  • pārlūkojot galvenās kategorijas augšējā izvēlnē

2. Vai es varu sniegt pasūtījumus, nereģistrējoties vietnē?
Pasūtījumus var sniegt, grozā atlasot opciju “Pasūtīt bez reģistrācijas”, tad nav nepieciešams izveidot veikala kontu. Iesniegtie pasūtījumi tiek nosūtīti ar pēcapmaksu piegādes laikā (piegādes izmaksas ir 19 PLN) vai ar priekšapmaksu (piegādes izmaksas ir 10 PLN - kurjera firma DPD).

3. Vai pēc pasūtījuma sniegšanas bez reģistrācijas es saņemšu e-pasta apstiprinājumu?
Katrs darījums mūsu veikalā tiek apstiprināts elektroniski uz jūsu norādīto e-pasta adresi. Nav svarīgi, vai Klients ir izveidojis kontu, vai veicis „ātru” pirkumu, bez reģistrācijas - viņš vienmēr saņems kopsavilkumu ar informāciju uz norādīto e-pasta adresi.

4. Vai es varu saņemt rēķinu kopā ar sūtījumu?
Tas ir iespējams, bet tikai tad, ja pasūtīšanas laikā atzīmēsiet tādu opciju un aizpildīsiet visus laukus ar datiem, kas nepieciešami PVN rēķina noformēšanai. Dokuments tiks iekļauts iepakojumā.

5. Kā pārbaudīt, vai šis produkts ir pieejams?
Katram produktam mūsu vietnē ir informācija par pieejamības statusu un aptuveno pasūtījuma izpildes laiku. Ja prece nav pieejama, ir norādīta informācija par nākamo piegādi.

6.Vai ir iespējams anulēt pasūtījumu, kas jau ir sniegts?
Jā, pasūtījums var būt anulēts. Šim nolūkam, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas biroju pa e-pastu: shop@ozonee.lv, vai telefoniski uz numuru  +48 68 453 84 94, norādot pasūtījuma numuru, kas tika nosūtīts uz e-pastu pasūtīšanas laikā. Klientam nav iespējams anulēt jau nosūtītu pasūtījumu. Lai izvairītos no šāda veida situācijām, lūdzu, rūpīgi iegādājieties.

KAS TĀLĀK PĒC PASŪTĪŠANAS?


7. Vai es varu personīgi paņemt pasūtīto preci?
Diemžēl nē.

8. Kādas ir apmaksas metodes par iegādātajām precēm?
Pieejamās maksājuma metodes var atrast apakšlapā: Maksājumu metodes.

9. Cik ātri jūs nosūtāt preces?
Mēs nosūtām preci tūlīt pēc maksājuma iegrāmatošanas mūsu kontā. Parasti 24 stundas no brīža, kad patērētājs veic pasūtījumu, bet maksimāli līdz 3 darba dienām no brīža, kad maksājums ir iegrāmatots. Tomēr neparedzētu nejaušu notikumu gadījumā mēs paturam tiesības preces nosūtīt 5 darba dienu laikā. Tad DPD kurjerpasta piegādes laiks Polijā ir 2-3 darba dienas, Polijas pasta kurjeru pakalpojumiem - 2 darba dienas, InPost kurjeru pakalpojumiem - piegāde uz pakomātu 2-3 darba dienas, Polijas pasta pakalpojumiem - 7-10 darba dienas. Pasūtījumu realizācijas laiks, izmantojot Polijas pasta ārzemes pakalpojumus, ir norādīts vietnē: Polijas pasts. Noklikšķiniet šeit, lai iegūtu papildinformāciju par izmaksām un piegādes metodēm ŠEIT

10. Vai jūs sūtāt pasūtījumus nedēļas nogalē?
Mēs realizējam pasūtījumus no pirmdienas līdz piektdienai. Nesūtām sūtījumus sestdienās, svētdienās un svētku dienās. Kurjeri nedēļas nogalēs nestrādā.

PRECE CEĻĀ


11. Vai mans pasūtījums jau tika nosūtīts?
Informācija par pasūtījuma pašreizējo statusu ir pieejama lapā “Mans konts” (tikai reģistrētiem klientiem). Papildus, uz e-pasta kontu, kas tiek norādīts pasūtīšanas laikā, tiek nosūtīti ziņojumi ar aktuālu informāciju par pasūtījuma statusu (“Pieņemts izpildei”, “Nosūtīts” utt.).

12. Es nesaņēmu pasūtījumu norādītajā laikā - kas man jādara?
Ja sūtījums nav piegādāts 3-7 darba dienu laikā pēc pasūtījuma sniegšanas, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Pēc jūsu pieteikumvārda un pasūtījuma numura paziņošanas mēs pārbaudīsim, kas notiek ar pasūtījumu/sūtījumu.

13. Kurjers ieradās ar sūtījumu, bet es nebiju mājās. Kas man jādara?
Kurjeram ir pienākums atkārtot piegādi uz norādīto adresi vēl divas reizes. Šī iespēja tiek garantēta pakalpojumā, ar kuru mēs nosūtām savus sūtījumus. Protams, tas neietver papildu maksu saņēmējam. Ja kurjers mājās neatrod nevienu, visticamāk, viņš piezvanīs uz klienta norādīto numuru un iecels tikšanos ērtam laikam.

14. Vai es varu atdot atpakaļ nopirkto preci? Kā to darīt?
Noteikumi par tiesībām atteikties no distances līguma par iegādātajām precēm ir pieejami apakšlapā: TPAKAĻ ATDOŠANA - atteikšanas no līguma.

15. Es saņēmu citu produktu, nekā pasūtīju - ko man darīt?
Lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni un informējiet par situāciju. Ja kļūda ir mūsu vaina, mēs apmainīsim preces un atlīdzināsim nosūtīšanas izmaksas. Nopirktās preces ir jānosūta mums atpakaļ ar aizpildīto Reklamācijas veidlapu, kas pieejama šeit.

16. Ko darīt, ja sūtījums tiks bojāts transportēšanas laikā?
Ja ir redzami bojājumi, piemēram, iesaiņojuma saplīšana, samērcēšana utt., saņemot sūtījumu, sastādiet ar kurjeru bojājumu protokolu

SŪTĪJUMS IR IERADIES


17. Vai es varu atdot atpakaļ vai apmainīt preci?
Ja saņemat jau pasūtītu preci, un izrādās, ka tā ir par mazu vai par lielu, varat to aizstāt ar citu izmēru. Jūs varat arī atdot preci atpakaļ, nenorādot iemeslu, un mēs atmaksāsim naudas līdzekļus uz klienta bankas kontu. Produkts, kas jāmaina vai jāatdod, mums ir jānosūta atpakaļ (nosūtīšanas izmaksas sedz pircējs) kopā ar atpakaļ atdošanas vai apmaiņas veidlapu. Vairāk par atpakaļ atdošanu un apmaiņu (atteikuma tiesības) varat lasīt vietnē Produktu atpakaļ atdošana un mainīšana.
pixel